U mnie nie przestało, nie zauważyłem żadnych efektów ubocznych.
Octavia I 2000r. 1.9tdi problem, prośba.
Zwiń
X
-
Octavia I 2000r. 1.9tdi problem, prośba.
Witam serdecznie wszystkich!
Mam zamiar kupić Skode Octavie z 2000r. z wielkim przebiegiem 300 000 km no ale cena jest zachęcająca. Z tego co się dowiedziałem to coś tam jest z uszczelką pod głowicą bo bierze trochę płynu chłodzącego, również zapobiegawczo należałoby wymienić rozrząd.
Tu chciałbym zadać pytanie Wam, jako doświadczonym ile to może kosztować? Przesiadam się z...deawoo Matiza ;] i obawiam się, ze zbankrutuje na samym OC i ewentualnych częsciach :P Samochód był użytkowany w firmie gdzie wymieniano wszystko w ASO. Poradzcie coś proszę.
Pozdrawiam
-
-
1.Jeżeli silnik nie jest mułowaty i słyszysz jeszcze gwizd turbo to powinno być ok .
2.OC nie powinno być duże o ile masz zniżki jakieś .
3.Tak jak to każdy powie : nie patrz na licznik tylko na stan ,
4. o ceny rozrządu odsyłam do kolegi : Zoltar
Brać i się nie bać :diabelski_usmiechByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ziomal1.Jeżeli silnik nie jest mułowaty i słyszysz jeszcze gwizd turbo to powinno być ok .
2.OC nie powinno być duże o ile masz zniżki jakieś .
3.Tak jak to każdy powie : nie patrz na licznik tylko na stan , jeżeli samochód nie jest jakiś mułowaty to powinno być ok
4. o ceny rozrządu odsyłam do kolegi : Zoltar
Brać i się nie bać :diabelski_usmiech
ad.2 max zniżek (czytałem już wątki z tym tematem wiec cofam pytanie )
ad. 3 samochód jeździł w firmie i latał w dość długie trasy zawsze a nie jeździł po mieście
a co do 4 pktu jutro napisze PW
Dzieki i pozdrawiam
P.S. To teraz tylko szybko sprzedac moj stary samochod, zalatwic roznice i biore
Komentarz
-
-
JaroZ, Jakby uszczelka pod glowica byla padnieta, to co 100km by trzeba bylo wlac 1l plynu. Kolega Tymon jakis rok temu wymienial wlasnie uszczelke, bo zaczelo wypijac plyn, wiec pytaj na PW jego, cos powinien powiedziec.
A przebieg, no coz jak auto jezdzi to ma tyle, a jak ma jezdzi a wlasciciel wali glupa, to auto ma 95kkm i wlasnie mialo rozrzad wymieniony, mimo ze o jednym i drugim mozna pomazyc.
Ma to chociaz klime manualna?? Bo jak nie i kosztuje wiecej jak 15 kpln to bym nie bral :|
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJaroZ, Jakby uszczelka pod glowica byla padnieta, to co 100km by trzeba bylo wlac 1l plynu. Kolega Tymon jakis rok temu wymienial wlasnie uszczelke, bo zaczelo wypijac plyn, wiec pytaj na PW jego, cos powinien powiedziec.
A przebieg, no coz jak auto jezdzi to ma tyle, a jak ma jezdzi a wlasciciel wali glupa, to auto ma 95kkm i wlasnie mialo rozrzad wymieniony, mimo ze o jednym i drugim mozna pomazyc.
Ma to chociaz klime manualna?? Bo jak nie i kosztuje wiecej jak 15 kpln to bym nie bral :|
samochod jezdzil w ojca firmie i mu powiedzieli ,ze co jakis czas trzeba dolewac plyn...
po weekendzie dowiem sie wiecej...
pozdrawiam i dziekuje
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftASR, takie gowno wspomagajace ruszanie na sliskim, mamy taki fajny watek na forum o zaletach i wadach tego czegos
ogólnie samochód znam od nowosci, pare razu była optarta i uderzona lekko lecz ogólnie w dobrym stanie (jedynie ta uszczelka mnie dołuje)
Zastanawiam sie bo tym co teraz jezdze to az strach sie poruszac bo (nie daj Boze) w razie wypadku nie mam zbyt duzych szans. :/
Dzieki za rady.
Komentarz
-
-
Jak już pisali przedmówcy przebieg o niczym nie świadczy. Jesli faktycznie samochód śmigał przeważnie po trasach to silnik może być nawet w lepszej kondycji od tych służbowych miastowych. Takie słyszałem opinie od osób, które kupiły samochody z firm gdzie przeglądy były dokonywane na czas i bez oszczędności. Co do ubytków płynu chłodzącego być może jest gdzieś nieszczelność w układzie, lub faktycznie powoli kończy się uszczelka pod głowicą mając przedmuchy do komory spalania a nie oleju. Zresztą można zrobić prosty test. Na ciepłym silniku- ważne aby było to na otwartym termostacie- powoli odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego. Odpal silnik i go przygazuj. Jak ilość płynu w zbiorniku wyrównawczym będzie rosła więc są przedmuchy. Gdyby płyn przedostawał sie do oleju z pewnością już by to było widać.
Sprawdź, pomyśl, przeanalizuj.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
Komentarz